PROGRAMIN AMACI

Yoğun rekabetin yaşandığı ulusal ve uluslararası pazarlarda halkla ilişkiler ve tanıtımı çok iyi bilen ve uygulayan, farkındalık kazandıran iletişim stratejilerini kullanabilen elemanlar yetiştirmektir.

 

ÇALIŞMA ALANLARI

Program mezunları; halkla ilişkiler alanında kamu ve özel kuruluşların tanıtım birimlerinde, reklam ve kamuoyu araştırmaları ile ilgili kuruluşlarda görev alabilmektedir.

 

DGS İLE GEÇİLEBİLEN BÖLÜMLER

Görsel İletişim Tasarımı

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

İletişim

İletişim Sanatları

İletişim ve Tasarım

Reklam Tasarımı ve İletişimi

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Tanıtım İletişim Tasarımı

İletişim Bilimleri İletişim Tasarımı ve Yönetimi

Reklamcılık